Nelly Bokestig Engberg

22 sep

Publicerad 2010-09-22 22:18:29 i Allmänt

Mitt liv är så himla bra, kanske jobbigt för alla att höra hela tiden det bara är så.
Idag till exempel, Johannes skulle gå ut med Skrållan och så kom han hem med
en urfin blomma till mig - bara sådär.
Tog självklart kort på den men Johannes dator vill inte samarbeta med mitt minneskort. :(


Sen tog vi en cykeltur ner på stan, jag fick ärav att åka på pakethållaren.
Hyrde några filmer och sen bjöd han på Blå Kiosken (Synade dock den med att han inte
orkade diska).
Sen var jag jättesugen på chips och trodde inte jag skulle hinna handla innan Idol
så han åkte på Ica åt mig och kom hem med dipp och hela köret. Åh!


Sen har resten av dagen gått åt att busa, skratta och kramas. Vi gjorde faktiskt en
läxa också! Haha. Johannes kan tydligen inte göra läxorna om jag inte sitter bredvid
som värsta befälet och tvingar honom... Eh... Ja.


Resten av veckan har varit ungefär likadan. Jag har tränat varje dag. Dessan signade in
sig igår också så nu har jag ytterligare en träningskompis, fantastiskt.
imorgon blir det spinning igen på lunchen.

Johannes har fixat tvkanaler till oss nu också! Hur sweet är inte de? Idol here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela