Nelly Bokestig Engberg

ZzZzzZZzz

Publicerad 2010-09-11 20:15:40 i Allmänt

God kväll.
Fan vad trött jag har varit idag. Måste skriva "fan" också för Johannes har fått för
sig att jag aldrig svär? 
Det var ju tydligen inte bra... Eh... 

Har varit sjukt trött idag. Klev ju som sagt upp imorse, sov sedan 3 timmar igen.
Gick upp till mamma för att hämta lite grejer. Det tar ju aldrig slut, hur mycket
saker kan en människa på 19 bast ha?
Kom hem igen och sov ytterligare en stund. 

Nu är jag iallafall uppe och har nyss städat i ordning här hemma. Tänt ljus och grejer
så jag hoppas att mannen kommer hem snart, och ska vara hemma också för den delen.
Svårt att veta det där.

Hade egentligen tänkt att gå ut ikväll med girlsen vill peppa för nästa helg istället.
Det är bara att lyda och se glad ut :) Men det blir nog grymt. 

Vart ville jag komma med det här då? Att jag var trött?
Aa. Mamma ringde förut och så sa jag att jag var på väg upp till henne fast jag kom på
några minuter senare att jag redan hade varit där idag - trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela