Nelly Bokestig Engberg

29 april

Publicerad 2011-04-30 13:54:40 i Allmänt

Igår kan ha gått in på en av dom roligaste kvällarna någonsin.
Har kramp i magen för att jag skrattat så mycket. Så himla värd kväll.
Jobbade till 9 och sen så gick jag, Martina & Cassi upp till Johannes för
att Gratta honom. Dock så missade vi dom för dom hade redan dragit
vidare så Martin och Kricke hämtade upp oss också drog vi till Biffen.
Det var väl där det började.

Limbo, armbrytning, brygga, kortlekar, raggningslappar, stripppåle.
Till och med Pontus dansade, då vet man att det var roligt.
Johannes och co trillade in senare på kvällen så vi hann med att Gratta honom ändå :)
Jag, Cassi, Antån och Kricke gick ner till stan sen. Jag & Cassi tog en
korv på statoil och sen träffade jag Matthias som skjutsade mig på moppe
till Johannes. Vet ni hur kul det var att åka moppe igen?

Där hade Kalle och Jon gjort mat så vi käkade innan jag kröp ner i sängen
med en inte fullt så medveten Johannes. Haha. Nu lät det som om att jag våldgästade..
Han visste faktiskt att jag skulle komma. Kan vara bra att tilllägga så att inga
missförstånd görs.

Runt 10tiden imorse så vaknade vi väl till och runt halv 12 fick jag ta den snyggaste
walk of shame promenaden någonsin hem till mamma. En kille på Ica frågade om jag
hade kul igår, gör man det bra då eller?

Vill tacka ALLA för en underbar kväll! Världens bästa människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela