Nelly Bokestig Engberg

du

Publicerad 2011-04-23 23:14:33 i Allmänt

Jag vet att jag är duktig på att hålla en fasad utåt. Jag vet att jag kan le
och skratta mer än någon annan. Men när jag skrattar som mest nuförtiden
gråter jag mer än någonsin innombords för att jag inte får dela det med dig.

Du sa att du blev ledsen och arg över att jag verkade lyckligare än
någonsin här på bloggen. Känns det bättre att läsa om hur jag egentligen
mår och känner mig utan dig så är det precis det jag tänker visa.

Hej jag heter Nelly Engberg och mitt liv är skit utan Johannes Bergström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela