Nelly Bokestig Engberg

earcuff

Publicerad 2011-04-05 16:29:16 i Shopping

Idag så har jag spenderat dagen i sängen, lockat håret utan anledning och
tränat Skrållan. Ganska så värdelöst men skönt.
Jag ska dra mig in mot stan snart och käka på Dragon House med Johannes :)
Han har blivit nyägare av en lägenhet idag så det ska firas.
Tänkte bara visa min nya earcuff från Style by Tyra innan jag drar iväg
som damp ner i brevlådan för någon dag sedan.
Ringen jag beställde var också hur fin som helst! Är supernöjd verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela