Nelly Bokestig Engberg

fredag = helg

Publicerad 2011-04-01 12:24:49 i Allmänt

Har sovit som en lite prinsessa inatt. Vaknade av mig själv men tvinga mig
själv att ligga kvar och sova lite till. Pappa tog ut Skrållan och det var guld värt.

Nu ska jag börja packa och åka in till stan för att spendera helgen på södermalm.
Jobbar tyvärr fredag och lördag men det lutar mot en liten utgång imorgon ändå.
Eller vad säger jag, haha. Klart att det blir så!

Det jobbiga nu är att jag ska ha med mig kläder för både idag, imorgon, imorgon kväll
och söndag. Plus jobbtröjan. Tur att jag har bil den här veckan iallafall. Haha.

Och att jag vet hur man sätter fast en fläktrem.

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2011-04-01 19:15:17

liten och liten. FET utgång

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela