Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2011-04-29 12:17:06 i Allmänt

God morgon!
Ligger ute i solstolen och tar vara på dom varma soltimmarna som finns.
Förutom nu då det blev en frukost/dator paus.
Igår så hade vi middag för Johannes hemma hos mamma iallafall :)
Godaste middagen och efterrätten någonsin. Blev jättelyckat och
jättetrevligt. Vi pratade en hel del och sådär, småsteg frammåt men
som jag hoppas går i land riktigt :) Vi åkte iaf hem till han/oss efteråt
och sen hämtade vi grillmöbler och sånt som han ska ha ikväll när han
firar sina 20 år. Blir säkert hur lyckat som helst.
Själv så jobbar jag 16-21 men efter det så tar jag, Martina och Cassi på
oss klackarna och kör en utgång vi med. Slinker nog förbi och grattar J en
gång till men sen får vi se vart vi hamnar.
Det är 50-dagars på stadshuset men just Stadshuset är inte min grej..
Tycker att det är lite för stelt där. Aldrig någon som släpper loss sådär riktigt.
MEN. Nu ska jag sola vidare, bara för att jag kan.
Grattis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela