Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2011-04-23 12:34:11 i Allmänt

God morgon!

Jag har alldeles nyss kommit in från en långpromenad med Skrållan i solen.
Klädsel? Shorts! Fan vad lycklig man blir. Det är hur varmt som helst för att vara april.
Vi gick förbi Danne & Lotta för att hälsa på mitt kusinbarn Nathalie också :)

Jag ska jobba klockan 5 ikväll men innan dess så tänkte jag faktiskt dra ut solstolen
och bara ligga tills jag måste duscha och göra mig i ordning.
Just nu älskar jag att bo i Vattjom i mitt gamla barndomshem. Stor tomt och stor
altan, hästar i gården brevid och fågelkvitter utanför fönstret. Det är helt underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela