Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2011-04-18 17:03:37 i Allmänt

Tjenare mannen.

Har haft en relativt bra dag. Sov till typ 11-12. Dammsög och skurade huset,
solade lite på altanen. Efter de så duschade jag och åkte in till stan för att packa
ihop alla mina grejer i lägenheten. Sumpan kom som bärhjälp :) Väldigt uppskattat.
Två vänder med bilen upp och ner mellan fredsgatan och snickaregatan tog det.
Nu har jag bara en resväska och en grill kvar tror jag men det kan få stå ett tag.

Kom hem till pappa och någon har bakat världens godaste mjukkakor till oss.
Vem är detta? Skulle vilja krama ihjäl den människan.

OCH! Btw. Haha. Kom i ett par nya jeans idag i storlek W25 utan stretch. Är rätt nöjd.

Även om jag har lite panik över att jag går ner i vikt så är det sjukt kul ha miniatyr storlekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela