Nelly Bokestig Engberg

måndag, turkost

Publicerad 2011-04-11 11:30:50 i Allmänt

Till sommaren så kommer jag till 99% säkerthet att flytta till min egna lägenhet.
Tänker inte skriva vilken riktigt än av vissa själ till grannar men jag kommer att
bo i en stor helt underbar lägenhet nära stan igen!
Jag är helt överlycklig. Den enda som är oklart nu är inflyttningsdatum.
Mannen som bor där nu måste ju flytta ut först :)

Det här är något som jag alltid drömt om, att få inreda mitt eget hem.
Det var ju hur mysigt som helst när jag och Johannes flyttade att få inreda
och pyssla men jag fick ju inte riktigt gå all in. Vi var faktiskt två och då
måste man tänka på att båda ska trivas. Jag fick ha mina favoritfärger men
endast som detaljer.

Men nu blir det mitt ställe, mina färger, mina möbler, mina val.
Det första jag ska göra är att måla en turkos vägg, sen ska hela lägenheten
gå i turkost och vitt med lite detaljer som gult, limegrönt, guld och rosa.



 


Och med detaljer

Inspirationsbilder från google.

Jag vill verkligen ha den där gula bänken från Ikea men den finns inte längre.
Är det någon som vet vart den finns nu? Begagnad spelar ingen roil.

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2011-04-13 22:39:19

Då blire ferre där varje kväll! ;) Gula bänken va jätte fin!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela