Nelly Bokestig Engberg

nattblogg

Publicerad 2011-04-01 02:23:31 i Allmänt

Dagen blev ungefär som jag trodde.

Åkte till Sussi och blev bjuden på hembakts pizza och chokladbollar.
Var där hela kvällen tills klockan blev halv 10 och jag skulle hämta Bisse och Marcus.
På vägen hem så lossnar självklart min fläktrem, igen.
Ironiskt nog så hade jag Olle i telefonen som av en händelse har lärt mig hur man gör.
Så supernellson ställde sig på OKQ8 i gnarp och mekade bil. Hehe.

Åkte hem till Sundsvall tog en lite sväng upp till Adam och kollade på en film
och åt nattfika innan jag åkte hem till sängen.

En ganska awsome dag för mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela