Nelly Bokestig Engberg

nostalgi

Publicerad 2011-04-09 16:19:07 i Allmänt

Igår så åkte jag och Petra ut till Alltsa för att umgås med mina gamla vapendragare.
Tror inte att jag har insett förrän nu hur mycket jag tycker om de där människorna.
På en gång när jag klev in i Solles kök och såg dem så började hela jag att le. 

Det var en supermysig kväll. Det var bara jag, Petra, Sumpan, Solle, Martin och Ella.
Vi pratade, spelade spel och pratade gamla minnen.
Jag märker så tydligt vilka spår dom här har satt i mig. Jag är typ uppfostrad av dom
här killarna. Allt jag står för och vem jag är har dom hjälpt mig att bli.


Något som var jättetråkigt var dock att inse att jag har varit en helt annan människa
och inte gett dom någon tid i 2-3 år nu. Fan vad jag ångrar det. Man ska aldrig släppa
sina vänner. Inte dom äkta som gör att man mår bra.
Tror att jag behövde att dom sa det åt mig så att jag fick höra det på riktigt. Jag har tänkt
tanken själv men inte reflekterat så mycket över den. Men att höra det från dem gjorde att
det verkligen gick in och det tog verkligen i hjärtat. 

Men nu blir det ändring på det. Vårat nästa mål är att göra om Gatufesten 2008. Den var bäst. 

Och Petra Ek, världens bästa människa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela