Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2011-04-27 15:41:26 i Allmänt

Hej!
Idag är mitt liv lite bättre. Hehe. Tror jag iallafall. Om jag tolkar signalerna rätt.
Var och hjälpte farfar imorse med hans flytt och då fick jag ett sms av mamma
som gjorde mig väldigt lycklig.
Så vi åkte ut på Birsta och shoppade en del.
Till mig själv blev det ett par örhängen, en kort jumpsuit och locktången jag glömde
köpa igår. Sen så inhandlade vi en del till en annan... Men det tar vi sen ;)
Nu är det lite jobbigt för jag skulle ju självklart testa locktången och nu måste jag
göra hela håret för jag kan ju inte gå med halva rakt. Puh. Bara att börja..
Men det är sjukt bra och jag är överlycklig att jag köpte den.
Ska jobba nu om c 1 timme så det är väl bara att börja förbereda sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela