Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2011-04-06 07:24:45 i Allmänt

Klockan är 07.21 och vem är uppe? Va, va va?
Haha. Nä. Jag ska krypa ner i sängen igen och sova vidare. Kom nyss hem.
Roar mig med att lyssna på pappa som försöker väcka Bisse för tillfället.
Han trodde på fullaste allvar att det skulle gå att ropa från hans rum och att
Bisse, mannen som kan koppla bort precis allt bara han vill, skulle vakna.

Tyckte iallafall att detta var otroligt roande just nu. Kan bero på att klockan inte
ens är halv 8 och att jag var tvungen att vakna klockan 6. Men vad gör det efter
en bra natts sömn.

Sleep tight people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela