Nelly Bokestig Engberg

påskägg

Publicerad 2011-04-25 00:09:20 i Allmänt

Det här är det första året i hela mitt liv som jag inte har fått ett påskägg.
Jag är fett deprimerad över detta. Mamma, pappa, vad hände? Är jag vuxen nu?
Jag trodde att jag skulle få påskägg tills att jag gav dom barnbarn att ta hand om.
Förra året så gav jag och Johannes varandra påskägg och det var så himla
mysigt och fint :)

Menmen. Förhoppningarna ligger väl kvar tills mamma kommer hem på tisdag.
Kanske får ett försenat. Annars köper jag ett till mig själv och ber Martina och
Cassi ge mig det imorgon. Haha. Är man desperat då eller?

Nu ska jag sova så att det kan bli imorgon lite fortare. ♥ God natt!

Kommentarer

Postat av: Linnson

Publicerad 2011-04-25 08:24:54

Tack Nellson för lampberömmet:D

Jag har fått makalösa två påskägg detta år, visserligen tjatade jag till mig ett men ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela