Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2011-04-17 22:46:25 i Allmänt

Första dagen på mitt nya liv. Hej och välkommen.

Den har dagen har varit helt underbart skönt. Fint väder och en bästa vän.
Kan det blir bättre än så?

Petra kom hit och vi gick runt broarna i Matfors, hälsade på kusin & farfar i
samma veva. Vi gick på Dannes och köpte årets första mjukglass (hallelujah).
Hade tur som fick Emma i kiosken som förstod precis vad jag var ute efter
och vräkte på rejält med sås och strössel. Sådna gillar vi.

Efter det så gick vi igenom min garderob på sommarkläder till Petra som hon ska
ha i turkiet och så laga vi mat. På riktigt. Ungstekte köttet och grejer.
Åkte hem till mamma nu ikväll när jag skjutsade Petra och kom hem med ett
par skor som jag eventuellt kommer att ha när jag tar studenten. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela