Nelly Bokestig Engberg

Söndagsgöra

Publicerad 2011-04-10 20:23:50 i Allmänt

Stal en lista av Natts..

Jag pratar:
Hela tiden, även med mig själv då jag är ensam
Jag tycker om: Att umgås och att göra spntana saker
Jag avskyr när folk: Inte förstår saker
Min bästa vän är:
Johannes - Kan lita på han till 100% och han är bara världens bästa och finaste människa.
Petra - Lite utav min andra halva, hon förstår mig som ingen annan.
Dess - Så himla jordnära och bara alldeles underbar.
Martina - Har jag alltid roligast med. Vi är så himla lika fast än så olika.
Kärlek är: Det bästa och det värsta, men så himla fint ♥
När jag borstar tänderna: Gör jag oftast något samtidgt
När jag lagar mat: Då går jag all in
Det sexigaste yrket är: Surfbrädlärare
Jag är rädd för: Att stå ensam kvar
Den värsta känslan är: Oro och besvikelse
Den bästa känslan är: Att känna sig lycklig
Jag är bäst på: Att skratta och vara glad
Jag är sämst på: Att vara sur
Jag kommer alltid att vara: Omtänksam
Jag kan: Texterna till alla värdelösa låtar som finns
Jag kan inte: Äta jordnötter
När jag vill tänka går jag: Ut på promenad med Skrållan
När jag bakar så bakar jag: Oj, jag bakar ju allt hela tiden
När jag vaknar på morgonen: Blundar jag igen
Innan jag går och lägger mig: Kollar jag FB
Just nu tänker jag på att: Jag är lite sällskapssjuk, och att jag åt chips till middag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela