Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2011-04-19 15:02:55 i Allmänt

Idag är det grått och tråkigt väder ute. Med andra ord så sitter jag och mjukisar
med datorn i sängen. Mycket trevligt.
Jag hade ju tänkt jobba med skolarbeten idag men det går inte riktigt som jag vill...
Allt finns där men jag kan inte ta mig för att öppna upp skiten.

- Uppsats om Satanism
- Tal om Svensk stadsskick
- Prov i Diktatur och kommunism
- Teorifrågor i idrott
- PA powerpoint, redovisning


Vad gör jag istället? Funderar över kläder till på torsdag. Vilka människor jag vill leka med.
Tänker på underbara Cypern. Tänker på kläder till Cypern. Planerar roliga saker. Lyssnar
på skön musik, äter toscakaka...

Hm. Martina är iallafall med mig på alla punkter så hon kommer hit sen och då ska vi
gå ut och gå runt broarna och fundera över hur vi ska lägga upp skolan på bekvämaste sätt.

Diskuterade det här med Plumpen igår (även kallas Sumpan) om hur man ska leva livet nu.
Det här är ju tiden att göra misstag, att leka villt och fundera över vad som hände dagen efter.
Det här är tiden för kärlek till livet, man ska bli för full, göra bort sig, göra av med pengar
som man inte ens har. Den här tiden är nu. Den här tiden kommer aldrig tillbaka igen.

Vad ni än gör, tänkt på att det är Okej. Iallafall just nu!

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2011-04-20 16:20:16

det är OK! vuxna ska vi ju va resten av livet :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela