Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2011-04-21 07:15:42 i Allmänt

Åh. gud. vad. tidigt.

Det var ett tag sedan min klocka stod på halv 7 måste jag säga. Fyfan vad jobbigt.
Men jag är uppe, nyduschad och äter i skrivande stund frukost. Mycket duktig tjej.
Jag ska till och med ta bussen till skolan, vad ger ni mig för den då?
Nelly Engberg på en BUSS! En matforsbus.
Tänkte att när jag ändå har nostalgi kring allt annat så kan jag ju gå all in.

Igår så jobbade jag iallafall mellan 15-22 så jag var ganska mör när jag kom hem.
Var ett skitlyckat event och på kvällen så kom Martina förbi och joinade i några
timmar. Jag och Lillan räknade ut att det måste ha varit c 120 personer och det är ju
helt underbart. Det var en musikloppis där man fick sälja alla sina gamla musikprylar,
allt ifrån instrument till affisher.

Ikväll så blir det fest med brudarna plus lite andra godingar så jag har väl rätt snygga
bilder att komma med imorgon förhoppningsvis.
Om min inåtfinne i pannan vill försvinna det vill säga? Jobbigt läge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela