Nelly Bokestig Engberg

torsdagskvällen

Publicerad 2011-04-22 21:38:19 i Allmänt

Jag hade så sjukt roligt igår! Det var verkligen kul på riktigt.
Jag hade en liten minifest hos mamma för dom närmsta och det var riktigt lyckat.
Idéen var väl att vi skulle på ner på stan men vi kom aldrig så långt för det var
så himla roligt där på plats.
Blev jätteglad över att Ida, Pontus och Sumpan kom, med sällskap såklart :)
Människor jag har saknat otroligt mycket och trivs så fruktansvärt bra med.

Idag så vaknade jag dock upp i Allsta och trodde på riktigt att jag skulle dö.
Aldrig varit såhär bakis i hela mitt liv, inte nådigt. Vid halv 11 hade jag varit
vaken sen klockan halv 6 så då promenerade jag till bussen. Måste ha sett ut
som värsta bortamatchen någonsin...


Cassi & Martina


Ida, jag & Dennis. Tycker verkligen att det här är en kompisbild på mig & Ida


Jag, Jonas & Ida, tror inte ni förstår hur bra det känns att ha kontakt med mina gamla
vänner igen.



Jag & Martina, bäst på fest. Tror att det var här någonstans jag lyckades dunka i golvet
och fick blåmärken över hela mig.



Jag & Klingen. Haha. Ser ut som värsta kärleksbilden.
Han, Biffen och Oggy kom lite senare på kvällen
.

Jag hade iallafall superroligt med några av dom bästa i mitt liv! Det ska absolut göras om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela