Nelly Bokestig Engberg

ågläntan och shopping

Publicerad 2011-08-24 17:30:58 i Allmänt

Hej hopp!

Jag tar en liten break i vårat rederietmaraton och skriver lite här.
Jag och J invigde Ågläntan idag. Efter frukosten så bestämde vi oss
för att gå ner på stan då J skulle handla nya träningskläder och jag
skulle kolla på lite andra grejer.

Det blev kompinerad lunch och glass på uteserveringen. Så jäkla
skönt att man fortfarande kan sitta ute! Hoppas det är lika fint imorgon
också.

Vi hittade det vi skulle och sen så mötte jag upp mamma för lite grovare
shopping. Det blev smink och röda skinnbyxor från Gina för hennes del
och för mig blev det en hel del med men det visar jag lite senare :-)
Men höst&vinterjacka - Check


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela