Nelly Bokestig Engberg

en regning torsdag

Publicerad 2011-08-25 17:26:15 i Allmänt

Idag så mötte jag upp Linda för lunch på Waynes. Käkade kyckling med pasta.
Hur gått som helst! Positivt överraskad.

Vi tog en liten sväng på stan men mötte sedan upp mamma på Betlehemskyrkan
för att kolla danslokalen. Vi tänker nämligen anordna en liten grej där med Linn.
Kommer bli grymt roligt, men det får ni vet sen när allt är klart.
Efteråt så körde vi ut och gick igenom hela Birsta. Linda skulle tokshoppa men
det blev väl inga större inköp. Haha. Jag som inte skulle handla kom dock hem
med en del, som vanligt.

Nu ska jag kolla på skärgårdsdoktorn och fika lite innan Johannes kommer hem.
Vi ska tydligen träna idag igen. Happ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela