Nelly Bokestig Engberg

För dig Linda!

Publicerad 2011-08-24 22:59:07 i Shopping

Linda! Bara för din skull så investerade jag i en pälsjacka idag.
Nu ska du älska mig i all evighet.


Förra veckan så fick jag nämligen kommentaren "Nelly, jag tror inte jag kan
vara din kompis om du inte har en päls i vinter".
Nähäpp. Okej. Gör mig fattig bara, gör det.
Nej men jag är riktigt nöjd! Jag kommer att älska den här till svarta jeans eller
skinnbyxor, kängor eller boots. Den perfekta enkla jackan att värma sig med utan
att se ut som en michelingubbe.

Lindex, 699:-

3 par baslinnes och en t-shirt. Hm, 49:- st.

Nagellack och ett par trosor, Lindex.

Sådär. Det var dagens shopping. Ska väl ta tag i allt annat i garderoben också.
Men allt har sin tid.
Skinnbyxorna jag beställde från Nelly.com kom idag också. Dom var tyvärr alldeles
för stora, då var dom i storlek small? Får se om xsmall sitter bättre.

Kommentarer

Postat av: linda

Publicerad 2011-08-26 15:57:53

as snygg jacka! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela