Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2011-08-26 22:52:32 i Allmänt

Oj. Glömde visst att logga in här idag.
Har dock varit en ganska tråkig och händelselös dag
så ni har inte missat något.

Vi klev upp runt 12. Då städade vi hela lägenheten.
Från topp till tå. Sen blev det "How i met your mother"
maraton fram till 17.00 då jag började jobba.
Slutar nu om 10 minuter och då ska jag hem till
mannen igen för lite fredagsmys.

Haha. Någon söt frågade om vi bodde med varandra igen
och nej det gör vi inte, vi har varsinna lägenheter. Dock c 50-100 meter mellan dem.
Men för någon vecka sedan så rev vi ner alla tapeter i J's
vardagsrum och sen kom vi inte längre. Så han har "bott"
hos mig sedan dess. Så äre :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela