Nelly Bokestig Engberg

höstmode

Publicerad 2011-08-28 13:42:37 i

Jag har en önskan. Jag önskar att alla kunde klä sig i starka färger och
fina kappor i höst med söta detaljer till.
Våga blanda färg och mönster och olika material. Jag önskar att alla skulle
våga sticka ut lite mer.

Lite inspiration från Gossip girl.




Precis såhär vill jag se ut i höst!


Något att investera i i höst för att enkelt pigga upp en outfit är
färgglada stumpbyxor, färgglada mössor/vantar och en riktigt färgstark väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela