Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2011-08-31 23:46:02 i Allmänt

Åh, bloggen. Nu är jag tillbaka ♥ Hej min älskade vän.

Okej. Nu ska vi inte överdriva.
Idag så har jag varit med min kusin och hans flickvän Pia på Ikea/Birsta
hela dagen för dom ska ha en liten bebis i början av mars. Hur underbart?
Jag är helt överlycklig. Så vi har handlat saker till bebben.
Skjutsade dom sedan till Bergsjö där vi packade upp allt och åkte sen vidare
till min andra kusin som fyller 10 år imorgon.
Där åt vi middag och efterrätt och pratade mest om graviditeten.
Gud vad jag längtar tills den dagen jag ska ha barn. Men nu får jag tjuva
Dennis tills det är dax för mig.

Ikväll har jag åkt ut till Indal och lämnat skåpbilen, ut till Matfors
och hämtat min bror och lite saker och tillbaka till stan.
Har alldeles nyss fixat klart min tvvägg så det känns jävligt bra.
Har även fotat en hel del av vad jag har shoppat under mitt blogguppehåll
som jag tänkte visa er.

Nu blir det kvällsfika och rederiet med mannen!


Dennis & Pias hund Buddah :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela