Nelly Bokestig Engberg

sängpotatis

Publicerad 2011-08-27 14:45:43 i Allmänt

Okej. Nu har jag nyss duschat. Jag låg med andra ord i sängen till klockan 2.
Inte okej alls. Jag vaknade klockan 10 och har kollat på How i met you mother
sedan dess. Jag måste verkligen ha någon som drar upp mig på monarna...
Idag så klev han upp klockan 6 för att åka på jobbet och det kändes lite väl
tidigt att pallra sig upp då.

Idag är en till sån där aptråkig dag. Han kommer och hämtar mig om 40 min
ungefär och då ska jag åka ut till Kävsta för att hämta en grej och lämna morfars
bilnycklar som jag råkade få med mig ifrån Åsele. Opps.
Sen blir det jobb ikväll igen. Satsar på att ha kul nästa helg istället.

Saknar Cypern och Egypten. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela