Nelly Bokestig Engberg

sista sommarhelgen

Publicerad 2011-08-17 18:27:44 i Allmänt

Sista sommarhelgen närmar sig och det är första helgen på hela sommaren
som jag är ledig på, 3 värdefulla dagar som jag har längtat till sen dag 1 efter studenten.

Jag och Johannes åker upp till min familjs stuga i Åsele imorgonkväll och stannar
hela helgen. Jag behöver inte vara tillbaka förrän på måndag klockan 14.00 så vi har
all tid i världen på oss.
Först ska vi fira Ylva som fyller 2 imorgon och sen rullar vi. Gissar att vi kommer
fram när mörkret börjar falla ner och då kommer vi förmodligen hoppa i båten
direkt och ta första fisketuren för att sen komma in, tända en brasa och dricka te
innan vi somnar. Och på fredag morgon ska jag få vakna upp och gå ut på det enorma
altandäcket och blicka ut över sjön och bara andas.

Det blir sista sommarhelgen, ett perfekt avslut av sommaren och en perfekt början
för hösten. Det känns som om att livet kommer i ett nytt kapitel efter det här.
Vad som händer sen återstår att se. Bloggen kanske får en nystart? Vem vet.

Kommentarer

Postat av: natts

Publicerad 2011-08-18 17:51:13

ÅH, tack för tipset!!! :o Har inte vetat alls hur jag ska göra för att få ljust hår.

Meen tror du att det räcker med en förpackning?:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-18 17:56:36

Åh haha en sak till.

Är sämst på sånthär (a)

meeen står det att det är H&Ms egna färg eller? Eller säljer dom endast sina egna, så jag tar rätt menar ja :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela