Nelly Bokestig Engberg

Skinnbyxor

Publicerad 2011-08-22 19:46:03 i Shopping

Oh My Pants SEK 449, Nelly Trend - NELLY.COM

Som vanligt när jag är uttråkad så sitter jag och klickar runt på nätet
efter tillägg till garderoben. Idag fick det blir ett par svarta skinnbyxor i imitation
som jag tänkte använda i höst. Jag har ett par skinnbyxor nu men jag
har problem med gylfen och istället för att sätta mig och sy om den så är det enklare
att klicka hem ett par nya på Nelly.com.


Gud, jag har ju hur mycket som helst under de här veckorna som inte har hamnat på
bloggen. Får se om jag tar tag i det eller inte.
Först och främst så ska Linda göra en ny design åt mig så det blir ett lite
fräshare att kika in här. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska blogga men det tar vi då.

Kommentarer

Postat av: naaaaaaaattts

Publicerad 2011-08-22 23:53:47

Tack för tipset! :D Dom var asbra, visste inte att H&Ms egna var så bra! Men nu blire dom i fortsättningen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela