Nelly Bokestig Engberg

smådetaljer

Publicerad 2011-08-27 15:22:30 i Hemma hos mig

Mitt vardagsrum är fortfarande inte klart men det tar sig sakta men säkert.
Har en stor tom vägg som jag är osäker på vad jag ska göra med.
Sen är det ett köksbord som ska målas, men sen är det finito.
Tänkte visa lite smådetaljer som har hänt iallafall :-)


Gardiner hittade upp på väggen.


Ljuskoppar ifrån Indiska hamnade på fönsterbrädan.


Ljuslyktor från gamla lägenheten (Indiska) likaså.


Det blev en smyckeshörna brevid Nelly & Petra (fiskarna).
Två ställ för örhängen. Har fortfarande inte löst det för ringar, armband och halsband men
just nu ligger ringarna i 3 "presentkartonger" i väntan på något bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela