Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2011-08-28 14:56:36 i Allmänt

God dag kanske man ska börja med att säga här.

Jag står på jobbet och försöker att få tiden och gå.
Började 12 idag så jag kunde sova till halv 11,
riktigt skönt. Kunde dock inte sova så bra. Johannes
har fått för sig att vi ska börja ligga skavfötters...
Han vill sova vid fönstret och det vill absolut inte jag.
Så vi ligger i stort sätt och sprakar på varandra
nätterna igenom. Gosigt? Har varit med om bättre.
Han är iaf söt och låter mig somna med honom innan
han byter och så kommer han upp igen på morgonen ♥

Igår så åkte vi som sagt ut på Campingen efter jobbet,
det blev dock bara en snabb vistele då båda var trötta
och ville mest hem och se på Rederiet.

Idag så ska jag klippa mig hos Mia efter jobbet, att ha en
frisör till "plastmamma" är inte alls så fel.
Sen så ska vi åka tillbaka på Campingen och äta middag
tillsammans. En sista middag där för den här säsongen.
Och ett perfekt sätt att spendera en söndag innan vardag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela