Nelly Bokestig Engberg

träningsverk

Publicerad 2011-08-25 11:42:51 i Allmänt

Johannesjäveln tvingade med mig att träna igår, inte sån träning jag gillar då självklart
utan gym träning. Jävlar vad jag har träningsverk i armarna.

Men det är bra att komma igång. Nästa vecka flyttar Golds till nya lokaler och då kör jag
på som vanligt igen. Minst 2 gånger i veckan iaf. Jag tränar alltid jättemycket på hösten och
sen efter nyår så dör det liksom ut. Vi får väl se hur det går i år.

Idag så står iallafall lunch och shopping på dagsturen med Linda. Vi hörs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela