Nelly Bokestig Engberg

tröjan

Publicerad 2011-08-31 23:54:39 i Shopping

Det här är min absoluta favorit tröja just nu.
Jag fullkomligt älskar den! Jag älskar färgen, jag älskar materialet
och jag älskar att den är öppen i ryggen.
Så sitter den så sjukt snyggt på. Den är liksom lite oversize utan att
vara stor och klumpig. Den är så enkel men ändå speciell.

Ett kap att ha en dag man inte vet vad man ska ha på sig.
Visar inte alla grejer på en gång utan tar det lite då och då så jag har
något att uppdatera om här :-)


Den är från BikBok och kostar endast 249:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela