Nelly Bokestig Engberg

två människor med samma tanke

Publicerad 2011-08-24 11:33:22 i Allmänt

Jag måste ju bara skratta åt oss ibland. Ni vet när man känner varandra så väl
att det är löjligt? Man avslutar varandras meningar, planerar samma sak för varandra osv.
Det är jag och J i ett nötskal.
Hans nya grej när han frågar mig något är att svara själv.
Ungefär "Ska vi se på rederiet eller skärgårdsdoktorn?" Så säger han själv med
tillgjord tjejröst "Skärgårdsdoktorn". Aa, ni fattar. Jag behöver inte ens prata själv längre
för han vet vad det blir för svar. I allt.

Som igårkväll, när han kommer hit så har han köpte med sig fika. Vad gör jag? Jag står
och bakar fika till oss. Om det blev ett litet överdrivet fikabord bara för två? Lite.

Chokladbollar, muffins, bulllängd, toscakaka och choklad ♥
Självklart så drack vi te ur mina 0,5 liters koppar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela