Nelly Bokestig Engberg

underbara tisdag

Publicerad 2011-08-23 20:29:49 i Allmänt

Den här dagen kunde inte ha varit mycket bättre. Började med att vakna alldeles
utvilad och se att det var strålande sol ute. Vi gjorde oss i ordning och åkte ut till
Birsta för att handla tapeter till Johannes sovrum. Det kommer blir så himla fint!
Käkande lunch på charm och gick och kikade.

Efteråt så åkte jag med Gussi ut till Sörnacksta för att rida på hennes häst, Macke.
Tanken är att jag ska börja rida honom nu. Det var så otroligt mysigt att vara i ett stall igen.
Gud vad jag har saknat hästarna.
Han är lite dålig i knäna just nu då han ramlade för 3-4 veckor sedan men det läker
fint så jag kommer nog att kunna rida hur mycket som helst i framtiden.
Gussi åker till Australien om en månad och så ska jag förhoppningsvis kunna ha hand
om honom åt henne. Åh!


En ny liten kärlek till kärleksamlingen kan man väl säga ♥

Kommentarer

Postat av: natts

Publicerad 2011-08-26 16:13:56

Va roligt! :D Rida är uuuuuuunderbart :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela