Nelly Bokestig Engberg

2012

Publicerad 2011-12-27 19:46:54 i Bilder på mig & vänner

Tvåtusentolv.

Jag vet inte riktigt än vad vi ska göra
på nyårsafton. Men lugnt blir det iallafall.
En mysig middag, antingen med vänner,
familj eller på tu man hand.

Vi åker klockan 8 på morgonen dagen efter
och vill vara i bra skick för resan. Och så
vill vi ha en lugn start. En kväll för oss.
Det här nya året är våran nya början
då vi lämnar det här året bakom oss.

Att åka till Stockholm i fyra dagar och börja
året på det sättet är verkligen helt fantastiskt.
Hur kan ett år inte bli helt perfekt med den starten?
Där vi bara får vara tillsammans. Han & Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela