Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2011-12-30 12:01:03 i Allmänt

Härliga fredag.

Jag och J klev upp klockan 10 och åt frukost
framför ett rederiet avsnitt. Igår var det så
spännande att jag stod och hoppade i soffan
för att jag inte kunde sitta still. Johannes såg
på mig med helt nya ögon som jag aldrig sett.
Jag vet inte om han blev rädd eller road av synen.

Nu har jag iallafall skjutsat mannen på jobbet
och ska ta tag i disken från middagen igår. Woppwoopp.
Har burit upp all tvätt ifrån tvättstugan också.
Nu ska den bara in i garderoben, tur att jag tog
hälften igår.

Idag blir alltså en städdag. Trevligt. Ska umgås
med Cassandra och gå ner och träffa mamma
också tänkte jag.

Att bero på ingenting, vilket hela det här inlägget är, btw.
Ingenting alltså. Så tog jag saken i egna händer igår och
hämtade min och Johannes micro igår som stod kvar
i hans lägenhet. Fatta känslan av att kunna värma sina rester?
Det var coolt. Nu kan jag med andra ord spara mat som
blir över. Eller smälta choklad i micron och äta. Livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela