Nelly Bokestig Engberg

julafton

Publicerad 2011-12-27 15:47:28 i Bilder på mig & vänner

Min julafton var perfekt. Verkligen perfekt.
Perfektion är inte bra ord nog för att beskriva den.

På morgonen så mös jag och Johannes i sängen med våra julstrumpor.
Jag fick min underbara resa till Stockholm nästa vecka i 4 dagar.

Därefter så duschade jag och gjorde mig i ordning.
Klockan 12 åkte vi upp till Johannes föräldrar för jullunch.
Vi åt god mat, spelade fia med knuff, åt godis och choklad, åt mer mat,
öppnade paket när tomten kom och bara umgicks.

Tyvärr så var Johannes tvungen att jobba natten så klockan 19 åkte jag hem
till pappa i Vattjom där både min bror, farbror och pappas flickvän var.
Här ville jag nästan gråta av lycka. Jag fick helt fantastiska presenter
(det fick jag såklart av alla) och hade en hel kväll med skratt och lussebullar, knäck,
ost & kex, chips och julmust. Min jul kunde inte ha blivit bättre.

Julgranen


Julbordet


Johannes & Ylva


Tomten (Johannes) knackade på rutan


Tomten


Delar ut lite paket till barnen










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela