Nelly Bokestig Engberg

Julaftonsmorgon!

Publicerad 2011-12-24 07:26:25 i Bilder på mig & vänner

JAG DÖR!!!
Jag har världens, världens, världens bästa pojkvän! Min fina underbara.
Imorse, för en stund sedan, kom han in i sovrummet med min frukostbricka med te, Kiwi, tänt ljus och våra julstrumpor.
Jag fick en trälåda i min som jag först fick sitta med i en 20 minuter för att lösa hur man fick upp den... Sen i lådan låg en gåta jag var tvungen att lösa och slutligen så hamnade jag bakom elementet i vardagsrummet där det låg ett kuvert med tågbiljetter och en hotellbokning 3 nätter i Stockholm! Åååh :')
Jag är så jävla glad just nu så ni förstår inte. Vi åker dagen efter nyårsafton och blir borta 1-4 jan och Johannes säger att han ska stå för hela kalaset.
Hur jävla fantastisk får man bli? Hur underbar kan man vara?

Det blev ett långt mobilinlägg nu men jag tänker fortsätta mysa här i sängen nu. Det är inte klokt vad jag älskar den här killen.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela