Nelly Bokestig Engberg

Juldagen

Publicerad 2011-12-27 16:07:12 i Bilder på mig & vänner

Gud vad jag velade den här kvällen.
Skulle jag stanna hemma, åka till Bergsjö eller gå ut.
Det blev det sistnämnda.

Jag åka hem till Linda på förfest innan vi åkte ner till stan.
Tjejerna gick på Stadshuset och jag mötte upp Johannes och Co. hemma hos Ågren.
Det blev en rätt lugn men jättelyckad kväll. Var hemma runt 2 tiden.
Otroligt roligt att träffa alla igen då jag varit lite isolerad den här hösten.


Vänner alltså ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela