Nelly Bokestig Engberg

Julklappar

Publicerad 2011-12-28 11:08:36 i Bilder på mig & vänner

God morgon!

Jag har samlat ihop mina julklappar här
på morgonen för att få någon ordning här
hemma. Jag kan liksom inte placera ut dem
förrän jag har samlat ihop dom på ett och
samma ställe där man ser vart allt ska vara.

En till anledning till det här är att jag håller
på att rensa så att J kan få flytta in sina saker
här på riktigt, alla kläder och sånt har varit på
plats länge men nu pratar vi möbler.

Fast mer om det senare...

Tack Mamma & Jimpa, Pappa & Mia, Bisse, Johannes & Svärföräldrar ♥


Update: Hittade såklart fler grejer nu när jag håller på att städa. Varför blir det alltid så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela