Nelly Bokestig Engberg

Just nu

Publicerad 2011-12-23 18:10:14 i Bilder på mig & vänner

Johannes & Bisse sitter och nördar något datorspel och kör dåliga terroristskämt.
Jag har nyss fixat mig och slängt in en potatisgratäng i ugnen.
Mamma är nere hos henne och lagar till köttet. Snaaart så är min lilla julafton äntligen här ♥


Julklapparna för ikväll :') Några tills imorgon också men jag orkar inte plocka bort
dom bara för att ta den här bilen.


Julgranspynt!


Jojjingens julastrumpa för imorgon. Hihi.


Lockat håret med mamma (vi gjorde varandras).


Dukat bordet.



Nej, ha en riktigt bra kväll nu allihopa!
Det ska vi ha här hemma hos mig iallafall. Gissar att det här blir
mitt sista bloggtillfälle ikväll men vi hörs imorgon eller i övermorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela