Nelly Bokestig Engberg

just nu

Publicerad 2011-12-19 20:56:55 i Hemma hos mig

Jag och hjärtat tog en liten sväng på IKEA och Birsta för att handla de sista julklapparna.
Jag är så himla glad över vad jag har hittat i år! Tycker att det är så svårt att
hitta bra presenter till mamma, pappa och bror men i år har jag verkligen lyckats.

Nu har jag slagit in paketen och fyllt på lite grann under granen.
Vill att Johannes ska ta med sig mina paket hit och lägga dom under också men det
går tydligen inte... Han beskrivning på vad det är för något är det konstigaste jag varit med om.
Men om ni vet, säg inte! Jag vill bli överraskad.

Längtar tills jag får köpa en stor och fluffig gran och klä i miljarder olika kulor, glitter, rosetter,
polkagrisar och gud vad vad. Jag kommer bli världens bästa julmamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela