Nelly Bokestig Engberg

kärlek

Publicerad 2011-12-23 13:26:03 i Bilder på mig & vänner

Alltså klockan är inte ens halv två och jag är
redan uppe i tokhyperdamp glädje. Jag är kär
i den här dagen!

Jag och hjärtat vaknade klockan 9 och såg dagens
avsnitt av julkalendern i sängen ♥ Därefter åt vi
frukost framför rederiet och sen åkte jag med mamma
ner till stan för att köpa det absolut sista. Hade sjukt
flyt med allting! Köpte en liten minigrej åt Johannes som
han ska få i julstrumpan imorgon tillsammans med ett
annat paket och så köpte jag till Jimpa & Mia, mamma
& pappas respektive. Handlade även åt Sebastian, fast
åt pappa.

Jag och mamma kunde inte låta bli lite shopping till oss
själva på HM's rea men man ska få unna sig kring jul!
Det blev en kjol jag tänker ha imorgon och en kofta.
Förstår inte varför jag inte fotade det på en gång?

Nu är det iallafall sista städrycket här hemma innan familjen
kommer upp. Jag har inte varit såhär lycklig på länge! ♥ ♥ ♥

I mitt julfönster (vardagsrummet) just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela