Nelly Bokestig Engberg

Lista

Publicerad 2011-12-16 22:19:22 i Allmänt

Stal en gammal lista av Cassandra i brist på annat sista jobbtimmen här..

1. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - Varje dag
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Pappa
3. Hur ''lång'' är du? - 170cm
4. Vad väger du? - Pendlar mellan 53-56kg
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - Någon Norsk film, minns inte vad den heter! 
6. Skriv hela ditt senaste sms - Det går bra :D Jag kollar på bröllopsklänningar :')
Ta det inte allt för seriöst, ni måste liksom veta allt innan det där smset...
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Beror på vem
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Skilda
9. När såg du senast din mamma? - I tisdags

10. Icke godkänt i något ämne? - Ja, vågra vägra METG...
11. Mvg i något? - Yesyes
12. När vaknade du idag? - 08.30, fast jag var nog inte riktigt vaken förrän 10.00
13. Vilken är din favoritplats? - Min stuga i Åsele
14. Vilken plats föredrar du minst? - Ett dass kanske?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Då har vi nog flyttat tillbaka till Sundsvall med våra 2 barn.
17. Vad sover du i? - Ingenting eller trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3 st, stooora
19. Var har du bott/bor? - Sundsvall

20. Tycker du om kinamat? - Ja
21. Tycker du om kaffe? - Nej
22. Vad dricker du helst till frukost? - Te
23. Kan du spela poker? - Nej
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Ja, fast inte väl 
25. Vill du ha barn? - Ja, om några år ♥
26. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Ett antal gånger... 
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Havet 

29. Vad spenderar du helst pengar på? - Ett självklart svar här är väl kläder, men det är
faktiskt presenter till familjen eller Johannes. Älskar att skämma bort dom! 
30. Är du cool? - Dah
31. Kan du rulla med tungan? - Jag kan göra ALLT med min tunga som en tunga kan göra, lovar! 
32. Vem är den roligaste människan du känner? - Min morbror och min bror 
33. Vad har du för ringsignal? - Iphonegitarr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela