Nelly Bokestig Engberg

lovely monday

Publicerad 2011-12-13 09:52:30 i Allmänt

Ja. Igår alltså.

Jag och hjärtat tog en rejäl sovmorgon tillsammans.
Åkte till stallet efter frukosten men det var svårt att rida
då det var så fruktansvärt halt där uppe i sörnacksta.
Hur som haver.

Jag kom hem ungefär samtidigt som J igen. Vi mös på
under eftermiddagen och jag gjorde klart mitt pepparkakshus. Finally!
Vi åt middag på Sibylla och fikade efter det på Tant Anki's & Fröken Sara's.
Eller heter det tvärt om? Jaja.

Klockan 20.45 så stod bio på schemat, J's överraskning.
Jag fick inte veta vilken film eller någonting innan.
Vi såg iallafall på Real Steal och det var skitbra. 5/5.
Började nästan gråta där på slutet, åt en film med robotar i.
Ni förstår ju själva.

Väl hemma så blev det Greveholm innan vi somnade.
En helt perfekt ledig måndag. Kunde inte bli bättre.
Sådana dagar behövs ibland, bara tid för varandra till att
egentligen inte göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela