Nelly Bokestig Engberg

Morgon bak

Publicerad 2011-12-28 14:55:23 i Hemma hos mig

Nu var det längesedan jag bakade.
Det har varit så mycket med allt julstök nu innan julafton.
Jag gjorde ett "flingchoklad" eller "frukostflingor". Kärt barn har många namn.
Kom och tänka på dessa då jag såg en blogg här på sidan av imorse som hade gjort dem.

Min mormor gjorde de här till mig då jag var liten och
sedan dess har jag varit frälst. Mormor & Farmors kakor är alltid bäst :)


Jag hade inte kakao hemme så jag körde i oboy och blockchoklad istället.
Men resten av blockchokladen la jag i samtidigt som flingorna :)



Har självklart skrivit upp receptet i min receptbok jag fått av J ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela