Nelly Bokestig Engberg

ojojoj

Publicerad 2011-12-22 21:32:19 i Bilder på mig & vänner

Jag är nog den barnsligaste vuxna julfantast
som går att hitta. Idag har jag haft total damp
hela dagen för att det är lilla julafton imorgon.
Jag DÖR vad roligt. Jag tror att Johannes tycker
att jag börjar gå till lite överdrift här hemma.
Men oj så glad jag är idag. Imorgon ska vi inte
ens tala om. Jag har hela dagen planerad och
det ska bli den bästa lilla julafton på flera år.

Jag ska kliva upp klockan 9 då jag ska på stan
med mamma klockan 10 och köpa det sista, sen
ska jag sitta på ett café medans hon går och handlar
det sista till mig.
Efter det ska jag ut till pappa och hämta ett paket
som posten av misstag skickade dit men sen, sen
ska jag hem och då börjar det hela. Då ska jag
locka hela håret med min vågtång och måla naglarna.

Därefter ska jag göra iordning det sista här hemma,
alltid någon som ska städas till och sen så blir det matlagning
med mamma och sluterligen - middag och julklappsöppning.

ÅÅåååh vilken liten bebis jag är, blir nästan irriterad
på mig själv för att jag inte kan sluta studsa och dansa?


Fick iallafall öppna den årliga chokladasken ifrån jobbet,
gillar dock inte sån här choklad men Johannes äter duktigt. Det kan han förtjäna
medans jag är ett litet pain in the as här hemma :')

IIIIHHIHIHIH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela