Nelly Bokestig Engberg

16 feb

Publicerad 2011-02-16 13:26:53 i Allmänt

God morgon.
Är ledig idag vilket känns skönt, chefen ringde imorse och frågade om jag ville jobba mellan
11-17 men dumfan som man är har man telefon på ljudlöst. Menmen. Jobbade igår ikväll
och har ett pass imorgon också så jag överlever.
Ska ta vara på den här dagen och bara göra saker jag mår bra av.

  • Gå långpromenad med skrållan, Check
  • Stan?
  • Träna 17.00 - MRL (Mage, rumpa, lår)
  • Sola
Lite Nellsontime, minns inte ens senast jag hade en sån dag då jag bara filurade.
Kommer bli mycket nu framöver så det är absolut nödvändigt.

Tors - Skola, Jobba, packa
Fre - Umeå, Beatmeet
Lör - Umeå, Beatmeet
Söndag - Åka hem från Umeå, Jobba kvällen
Tis - Nolia, guida Blondinbella (!)

Och sen jobbar jag hela nästa helg igen. Men så kan det vara.
Det innebär ju faktiskt att när jag är ledig nästa gång och ska ut så är det All in för
att kompensera alla andra helger bakom kassan! Woop.woop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela