Nelly Bokestig Engberg

2 feb

Publicerad 2011-02-02 14:36:10 i Allmänt

Nu ska ni få ett riktigt kräkinlägg om hur nöjd jag är över mitt liv här.

Jag har världens mysigaste pojkvän, men det vet ni ju.

- Igår så sov vi middag tillsammans i soffan

- Igår så tog vi en långpromenad till Coop i Nacksta tillsammans med Skrållan.

- Igår så bakade vi bullar och tittade på hem till Midgård.

- Igår så duschade vi tillsammns

- Igår så bäddade vi ut bäddsoffan för att somna till en gammal Beckfilm
tillsammans med Skrållan.

Det bästa är ju att nästan varje dag ser hur såhär mer eller mindre.
Hur kär kan man bli liksom?

Snart kommer alla hjärtans dag upp också :') Åh vad jag ska skämma bort honom. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela